- Inici
- Servei Tècnic
- Productes
- Serveis
- Xarxes
- Centraletes
- Solucions
- Operador Virtual
- Bloc
- Contactar
Empresa dedicada a la fabricació industrial i ubicada a Barcelona contacta amb Telecon Sistemas per comunicar que tenen problemes telefònics en el seu Centraleta Netcom bàsica 4/8 tant al rebre com realitzar trucades.
El nostre tècnic es desplaça a l'empresa per revisar la centraleta i reprodueix el problema durant les proves.
Tot i que inicialment s'estudiava la possibilitat que fos un error a la placa de línies, durant els test de la instal·lació es comprova que hi ha un problema de pèrdua de senyal en el cablejat.
Amb això, es procedeix a realitzar una revisió exhaustiva del cablejat de xarxa que connecta amb la centraleta telefònica, es comprova que hi ha un tram en què està defectuós i que el senyal es perd en passar per aquest punt.
Amb aquesta informació el nostre tècnic procedeix a realitzar la substitució del cable afectat per un de nou, solucionant els problemes de senyal.
A continuació, es realitzen les proves de funcionament de la centraleta Netcom i es confirma que tot funciona correctament.
Premi aquí, per més informació sobre el servei tècnic per a centraletes Netcom Neris.
Contacti aquí amb Daratel – Telecon Sistemas per més informació. També pot contactar a través del nostre Telèfon central d'Informació: |
![]() |